اجتماع بزرگ اصلاح طلبان اصفهان با حضور عارف

آمده‌ام تا مدیران سیاسی را از ورزش حذف کنم/ آمده‌ام تا پس از سی سال سکوت فریاد شما باشم

مردم اصفهان بار دیگر یاد و خاطره دوران اصلاحات را با حضور معاون اول دولت اصلاحات زنده کردند.

به گزارش امید، محمدرضا عارف در سفر یک روزه اش به اصفهان در مسجد حسین آباد اصفهان مورد استقبال بیش از پنج هزار نفر از حامیانش که  که  شعار رای ما "یک کلام، دکتر عارف والسلام" و "درود بر خاتمی، سلام بر عارف" سر می دادند، گرفت.

عارف در ابتدای صحبت‌های خود با تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت به بیت آیت‌الله طاهری بخاطر درگذشت ایشان، به تشریح برخی مواضع انتخاباتی و دلیل حضورش در عرصه انتخابات پرداخت و گفت: امروز به سوی شما آمده‌ام و دست یاری به سوی شما دراز می کنم تا در دولت آینده به کمک شما کشور اسلامی ایران را بسازیم.
وی با طرح این سوال که چرا در عرصه انتخابات شرکت کرده‌ام؟ یادآور شد:آمده‌ام تا از تجربه سی ساله‌ام برای حل مشکل معیشت استفاده کنم. آمده‌ام تا کشور را بسازیم.
معاون اول دولت اصلاحات خطاب به مردم اصفهان گفت: آمده‌ام تا اصفهان را برای همیشه نصف جهان کنیم و زاینده رود همیشه زاینده رود باشد و انشاء الله که بتوانم پاسخگوی نیازها و دغدغه‌ه‌ای شما باشم.
عارف ادامه داد: آمده‌ام تا رنج و هراس کشاورزان را شاهد نباشیم. آمده‌ام تا کارگری بیکار سر چهارراه و شرمنده خانواده اش نباشد. آمده‌ام تا هر جوانی، کاری، مسکنی و خانواده ای داشته باشد. آمده ام تا قیمت محصولات  در یک یا دو سال چهار برابر نشود.
وی با تاکید بر اینکه نمی خواهم دروغ رواج پیدا کند، افزود: آمده ام چون دروغگو را دشمن خدا می دانم. آمده‌ام تا ثابت کنم شهروند درجه یک یا دو نداریم و همه شهروند درجه یک هستند. آمده‌ام تا پس از سی سال سکوت فریاد شما باشم و مطالبات شما را پی گیری کنم.  آمده‌ام تا معلولان راحت زندگی کنند و معلمان نگران حقوقشان نباشند و هیچ معلمی شغل دوم و سوم نداشته باشد.
عضو مجمع تشخیص مصحت نظام خاطرنشان کرد: آمده ام تا زاینده رود تخریب نشود و محیط زیست گرامی داشته شود. آمده ام تا به ایرانی بودن افتخار کنیم و پاسپورت ایرانی ارزشمند شود و در جهان کسی ما را به عنوان کشور پرخاشگر نشناسد.
وی ادامه داد: آمده‌ام تا مدیران سیاسی را از ورزش حذف کنم و اهل هنر و فرهنگ نفس راحت بکشند و احساس نکنند که رعیت دولت هستند. آمده‌ام تا عشایر رفاه را درک کنند چون کسانی که ماست و شیر تولید می کنند نباید بدون ماست و شیر باشند.آمده‌ام تا روزنامه‌ها بتوانند به راحتی دولت را نقد کنند. می خواهم دولتی باشم که در آن حتی از یک روزنامه هم شکایت نشود.
عارف یادآور شد: آمده ام تا جوانان ببینند که چهره دین زیباست. آمده ام تا زندگی آبرومندانه را برای ایرانیان رقم بزنم.
وی تاکید کرد: اگر به صحنه بیایید پیروز می شویم.جوانان و عزیزان باید بدانند که رای ندادن عقب نشینی است و نشانه اعتراض نیست. مردم باید حضوری پر شور داشته باشند تا دوم خرداد دیگری خلق وشود.
گفتنی است در مراسم سخنرانی عارف برخی از خانواده های معظم شهدا از جمله ژیلا بدیهیان همسر شهید همت حضور داشتند.

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید