امام جمعه داراب: یا جای من است یا فرماندار حامی خاتمی

امام جمعه ی داراب با اشاره به اتفاقات هفته ی اخیر در جلسه ی فرمانداران در استانداری فارس و دفاع قاطعانه ی فرماندار این شهر از سیدمحمد خاتمی، گفت: خبری از جلسه ی فرمانداران استان در برخی شبکه های اجتماعی و جراید منتشر شده که مردم ولایت مدار داراب را ناراحت کرده است.

به گزارش امید به نقل از سایت محلی داراب آنلاین، حجت الاسلام صادقی امام جمعه  داراب در خطبه های نماز جمعه این هفته گفته است: فرماندار ما در این جلسه از فتنه گران حمایت کرد اگر چه بگویند قصدشان این نبوده است.

وی افزود: این حرکت از شهر امام حسن مجتبی (ع) بسیار بعید بود، من در مراسم معارفه ایشان عرض کردم تا زمانی که منویات نظام را در نظر بگیرید و خط قرمز ها را رعایت کنید از شما حمایت می کنم اما اگر حرکتی انجام دهید که مخالف دستورات مقام معظم رهبری باشد یا جای شماست یا جای من یا جای هیچ کدام که متاسفانه آقای فرماندار رعایت نکردند.

وی تاکید کرد: فرماندار باید حتما از مردم ولایت مدار داراب عذرخواهی کند. متاسفانه چند نفر افراد نادان در این شهرستان از این اقدام ایشان در شبکه ها حمایت و قلوب همه ولایت مداران فارس را ناراحت کردند.

حجت الاسلام صادقی گفت: شما می دانید من به دنبال خط و خطوط سیاسی نیستم و همیشه به منویات مقام معظم رهبری و اصل نظام پایبند بوده ام. در این شش سال از همه طیف ها و گروه های سیاسی حمایت کردم اما کسی حق ندارد خط قرمز نظام را رعایت نکند.

وی افزود: برخی از مردم ولایت مدار قصد تحصن در جلوی فرمانداری داشتند من نگذاشتم اما برای رفع این مشکل فرماندار باید از مردم عذرخواهی کند.

در این بخش از خطبه ها، جمعی از میان 300 نفر نمازگزار با تکبیر و شعار "مرگ بر فتنه گر" از مواضع حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب حمایت کردند.

صادقی گفت: من از ابتدای کار آقای قاسم پور، از ایشان حمایت کردم زیرا کار کردند اما ناراحت هستم چرا در بین این همه فرماندار ایشان باید چنین حرف هایی بزنند.

افزودن نظر جدید