امینی: اصلاح‌طلبان در راستای کمک به دولت تدبیر و امید از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند

مسئول شورای بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی با بیان اینکه نقش اصلاح‌طلبان در پیروزی روحانی تعیین کننده بود تاکید کرد: اصلاح‌طلبان در راستای کمک به دولت تدبیر و امید از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

به  گزارش امید به نقل از روزنامه قانون،حسین امینی با اشاره به استقبال چشمگیری که توسط دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از عارف صورت گرفت، گفت: این استقبال خوب به دلیل نقش تاریخی وی در انتخابات ۹۲ بود.

وی در ادامه در رابطه با تأسیس بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی به فراهم کردن مقدمات در این زمینه طی شش تا هفت ماه گذشته اشاره کرد و افزود: با جلساتی که در تهران تشکیل شد، مقدمات ایجاد بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی شکل گرفت. مسئول شورای بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی تصریح کرد: بنیاد امید ایرانیان در صدد تلاش برای اعتلای ایران اسلامی، با کمک گرفتن از آحاد مردم به وسیله تولید، بازتولید، گفتمان عقلانیت و اعتدال، تفاهم میان نخبگان استان با تکیه بر جوانگرایی و پتانسیل بالایی که در امور فرهنگی و تشکل‌های مدنی و مردم‌‌مدار وجود دارد، است.

وی ادامه داد: اصول کلی حاکم در بنیاد امید ایرانیان، میانه‌روی و اخلاق در سیاست، درایت و صداقت در عمل، جوانگرایی و شایسته‌سالاری در کشف و جذب خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها است.

وی همچنین در رابطه با فعالیت‌های رسانه‌ای بنیاد، به صورت مکتوب از راه‌اندازی روزنامه در آینده‌ای نزدیک خبر داد. تشکیل شعبات شهرستانی بنیاد امید ایرانیان را در خراسان رضوی نیز درخواست داده‌ایم.

استاندار اسبق سیستان و بلوچستان در ادامه در پاسخ به نگرانی‌ها در مورد شائبه موازی‌کاری فعالیت این بنیاد با بنیاد باران، گفت: همانطور که آقای عارف در جمع فعالان اجتماعی و مدنی توضیح دادند، بنیاد باران و بنیاد امید ایرانیان مکمل یکدیگر هستند، به این معنی که بنیاد باران از مجموعه وزرا و استانداران و مدیران اصلاحات تشکیل شده است و بنیاد امید ایرانیان ترکیبی از نیروهای اصلاح‌طلب و نیروهای جوان و فعالان مدنی اجتماعی را شامل می‌شود.

وی با اشاره به تفاوت بین بنیاد باران وامید ایرانیان تصریح کرد: بنیاد باران به جهت انتقال تجربیات مدیران اصلاحات به مدیران دوره‌های بعدی تاسیس شد که متاسفانه مدیران بعدی استقبال نکردند اما بنیاد امید ایرانیان به جهت انتقال تجربیات نسل اول انقلاب به نسل سوم انقلاب تاسیس شده است وتکمیل کننده راه بنیاد باران است.

وی با تکذیب خروج دکتر عارف از بنیاد باران خاطرنشان کرد: بعضی از دوستان درصددهستند که فضارا طوری بیان کنند که کدورتی بین سران اصلاحات آقایان خاتمی وعارف ایجاد شده است اما واقعیت این گونه نیست وخوشبختانه تعامل سازنده‌ای بین رهبران اصلاحات وجود دارد.

امینی تاکید کرد: بنیاد‌ها اعضای مشترک زیادی دارند مانند آقایان عارف، رسولی و حاجی و جلسات بنیاد باران هرماه با ریاست اقای خاتمی وبا حضور معاون اول دولت اصلاحات برگزار می‌شود و به دور از جنجال‌های سیاسی به بررسی مشکلات جامعه می‌پردازند.

افزودن نظر جدید