انتقاد شدید کیهان از علی‌اکبر صالحی

کیهان با اشاره به اظهارات اخیر علی اکبر رییس سازمان انرژی اتمی که گفته «اگر برجام نباشد و ما دوباره به شورای امنیت بازگردیم فاجعه می‌شود. آن وقت می‌خواهیم چه کار کنیم؟»، اینن سخنان را اظهار "عجز" و ارسال "پالس ضعف" به دشمن ارزیابی كرد.

به گزارش اميدنامه، کیهان نوشت: "هر چقدر که آمریکا و اروپا در توطئه علیه ایران و تقلا برای تعمیم خسارت محض برجام به دیگر مولفه‌های قدرت کشورمان مصر هستند، اما در این سو متأسفانه برخی دولتمردان همچنان مشغول حاشیه‌سازی بوده و پالس ضعف به طرف عهدشکن در برجام ارسال می‌کنند." 

این روزنامه با اشاره به اظهارات اخیر علی اکبر رییس سازمان انرژی اتمی که گفته «اگر برجام نباشد و ما دوباره به شورای امنیت بازگردیم فاجعه می‌شود. آن وقت می‌خواهیم چه کار کنیم؟»، اینن سخنان را اظهار "عجز" و ارسال "پالس ضعف" به دشمن ارزیابی کرد. 

صالحی با اشاره به مصوبه جنجالی اخیر مجلس درباره برجام گفت: «تعجب می‌کنم شورای نگهبان چگونه این قانون هسته‌ای مجلس را تصویب کرده است»

کیهان در این باره نوشت: "این اظهارنظر عجیب و تأمل‌برانگیز در حالی است که مجلس شورای اسلامی در جهت متوقف کردن زیاده‌خواهی طرف عهدشکن در برجام، مصوبه لغو تحریم‌ها را تصویب کرد و این مصوبه به تایید شورای عالی امنیت ملی نیز رسیده بوده است. متأسفانه برخی دولتمردان با حمله به مصوبه مذکور، طرف آمریکایی و اروپایی را به گستاخی‌ ترغیب کردند."

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید