تداوم اعتراض فعالان سیاسی اصفهان به انتصابات استاندار

پس از ابقای فرماندار اصفهان توسط استاندار این استان، حبیب الله معتمدی فرماندار چادگان نیز در سمت خود ابقاء شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی امید،ظهر شنبه رسول زرگرپور با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان چادگان علیرغم طبیعی خواندن تغییر و تحولات در شهرستان ها و استان ها و نیز برشمردن اعتدالگرایی، تخصص، کارایی و تعامل به عنوان شاخصه های اصلی انتخاب افراد به عنوان ملاک عمل خویش، فرماندار چادگان را در سمت خود ابقا نمود.

به گفته فعالان سیاسی حامی دولت در اصفهان این اقدام استاندار اصفهان پس از نارضایتی گسترده ای که از ابقای فرماندار پرحاشیه اصفهان ایجاد شده بود، به نگرانی ها در خصوص قوت گرفتن شایعاتی مبنی بر انتخاب یک چهره نظامی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری بیش از گذشته دامن زده است.

معاون وزیر نیرو در دولت محمود احمدی نژاد که با وعده رفع مشکل آب این استان به نمایندگی از دولت تازه کار تدبیر و امید وارد اصفهان شد بنا به نظر فعالان سیاسی حامی دولت، تا به امروز نتوانسته است به وعده تغییر که پیام انتخابات ۲۴ خرداد بود جامه عمل بپوشاند.

با وجود اعلام صريح ريیس جمهور مبنى بر عدم استفاده از نیروهاى نظامى و انتخاب شايستگان در دولت، استاندار اصفهان به ابقاى فرمانداران و مدیران نظامى شاغل در دولت احمدى نژاد دست زده که همین امر سبب تشدید نا امیدی در بین حامیان دولتی شده است که شعار تدبیر همراه با امید را داده است‌‌.

گفتنى است پس از شش ماه از انتخاب استاندار اصفهان وى کماکان در انتخاب معاون سیاسى امنیتى خود با مشکل مواجه بوده و خبرها حکایت از مطرح شدن گزینه ای با سبقه نظامی دارد.

دیدگاه‌ها

خداوکیلی فقط فعالان سیاسی استان اصفهان به عملکرداستانداراعتراض دارند .استان فارس رادریابیدکه وضع خرابتراست دراین استان اکثرفرمانداران احمدی نژادابقاشدندیادرشهرستان دیگری به عنوان فرماندارمنصوب شدن

پیر استاندار فارس همچنان بر طبل دولت تدبیر وامید می کوبد و صدای احمدی نژاد ازآن بلند می شود ایشان فرمانداران دولت به اصطلاح مهر ورز احمدی نژاد با دستان مهربان ولرزان خود می نوازد و با جابجایی آنها باعث وهن شعار تدبیر و امید در این استان را فراهم کرده است

افزودن نظر جدید