تشویقی از جنس مرگ برای خانم‌های ایرانی!

مربی بین‌المللی و داور ایرانی فدراسیون جهانی IFBB با واکاوی پشت پرده سالن‌های زیبایی، نسبت به تشویق خانم‌های ایرانی به مصرف شیشه برای کاهش وزن هشدار داد.

به گزارش امید به نقل از تسنیم، اکبر خزایی مربی بین المللی و پژوهشگر علوم ورزشی در خصوص سوءاستفاده افراد سودجو در برخی از سالن‌های زیبایی بانوان و تجویز شیشه برای کاهش وزن و تناسب اندام خانم‌ها اظهار‌ داشت:  متاسفانه گاهی شنیده می‌شود در برخی از این سالن‌ها افراد سودجو برای سوء استفاده‌های مالی از خانم‌ها جهت کاهش وزن؛ آنها را به مصرف شیشه تشویق می‌کنند.

مربی بین‌المللی و داور ایرانی فدراسیون جهانی IFBB افزود: شیشه از خطرناک ترین مواد مخدر به شمار می‌آید که به شدت به تمام سلول‌های بدن حمله ور می‌شود و آنها را اکسید می‌کند، حتی سلول‌های مغزی اعصاب؛ زیرا مشاهده می‌شود مصرف کنندگان در توهمات عجیب به سر می‌برند که گاهی همسر و فرزند خود را به قتل می‌رسانند.

خزایی نویسنده مطالب علمی ورزشی بیان داشت: به تمام افرادیکه دچار افزایش وزن هستند، به صراحت اعلام می‌کنیم که تنها راه علمی و منطقی کاهش وزن اصلاح تغذیه و انجام تمرینات ورزشی است، این افراد باید دریافت کالری روزانه خود را کاهش دهند و این کاهش کالری باید بیشتر متوجه چربی‌ها، قند، شکر و فرآورده‌های آن باشد و مصرف انواع میوه و سبزیجات، انواع گوشت سفید و غیر سرخ شده نیز جایگزین آن شود و طی روز آب فراوان نوشیده شود و طی هفته حداقل چهار جلسه 40 دقیقه ای نیز ورزش الزامی است.

این مربی بین‌المللی و داور ایرانی فدراسیون جهانی IFBB خاطرنشان کرد: ذخیره چربی‌ها یک ماهه صورت نگرفته است که برخی یک ماهه می‌خواهند آن را از بین ببرند بلکه تدریجی بوده و سوزاندن آن هم صبر، پشتکار و زمان نیاز دارد، براین اساس کاهش وزن چربی در ماه حدود 3 کیلو گرم منطقی است.

افزودن نظر جدید