جزییات دیدار عارف با روحانی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تایید دیدار خود با رئیس جمهور به بیان جزییات این دیدار پرداخت.

به گزارش امید،دکتر محمدرضا عارف در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دیدار با رئیس جمهور انتخاباتی بوده است گفت: این دیدار به مناسبت عید نوروز انجام شد و درخصوص موضوعات مختلف از جمله انتخابات مجلس که امسال برگزار می شود صحبت شد.

وی در پاسخ به سوال بدیگری مبنی براینکه برخی رسانه‌ها معتقدند که اگر در انتخابات شرکت کنیم با کسب آرای بسیاری رئیس مجلس خواهید شد اظهار داشت: حرف آخر را مردم می‌زنند و هر چه که مردم بگویند همان خواهد شد.

عارف در پاسخ به سوالی درباره این که آیا 250 کرسی مجلس شورای اسلامی را کسب خواهید کرد عنوان کرد: اگر هماهنگی و انسجام بین اصلاح طلبان باشد به امید خدا اکثریت کرسی مجلس را اصلاح طلبان کسب خواهند کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضورش در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هر اقدامی که لازم باشد برای حضور منسجم و متحد انجام خواهیم داد و اکنون خیلی زود است که درباره فرد صحبت کنیم اما حضوری منسجم خواهیم داشت.

وی در خصوص احتمال ائتلاف بنیاد امید ایرانیان با اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس گفت: بنیاد امید ایرانیان یک تشکل سیاسی نیست و برای به ورود مجلس شورای اسلامی نه لیستی ارائه می ‌دهد نه لیستی را امضا می کند.

عارف تاکید کرد: این بنیاد تنها برای کارهای راهبردی انتخابات و برنامه ریزی برای این پروسه به اصلاح طلبان کمک می‌کند.

عارف همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه بارها مطرح شده است وی سرلیستی اصلاح طلبان را برعهده خواهد داشت گفت: هنوز لیست کاندیداهای اصلاح طلبان مشخص نشده است که سرلیستی و لیدری آن مشخص شود ان شاء الله لیستی توسط اصلاح طلبان تهیه شود که همه در آن سرلیست باشند .

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید