جوابیه ناجا درباره نظرسنجی ضد روحانیت

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود مبادرت به درج جوابیه ناجا راجع به خبر این روزنامه درباره نظرسنجی ضد روحانیت در یکی از نهادهای نظامی کرد.

در پي درج مطلبي در ستون "جهت اطلاع" تاريخ 18/10/92، معاون اجتماعي نيروي انتظامي با ارسال جوابيه‌اي نوشت:

1 - اين نظرسنجي سفارشي، يك رساله دكترا بوده است.

2 - به همان دليل مورد اشاره آن روزنامه، خواهان تغيير و اصلاح سؤال به عنوان شرط اجرا بوده‌ايم كه مورد قبول محقق قرار نگرفت.

3 - اين نظرسنجي به اجرا درنيامده است، حال چگونه فرم خام آن از آن روزنامه سر درآورده جاي سؤال مي‌باشد؟! 4 - ضمن تشكر و سپاسگزاري از دغدغه ديني آن روزنامه، بهتر است در اين گونه موارد قبل از انتشار عمومي سؤال و رفع ابهام صورت پذيرد."

لازم است در مورد بندهاي 3 و 4 جوابيه يادآور شويم كه روزنامه جمهوري اسلامي به دليل اينكه مورد اعتماد مردم است، بطور طبيعي مورد مراجعه عموم مي‌باشد و چنين اطلاعاتي را خود مردم به روزنامه مي‌دهند و فرم مورد نظر را نيز خود مردم به روزنامه ارسال نموده‌اند. در مورد بند 4 نيز بايد تأكيد نمائيم در خلاف بودن محتواي فرم مورد نظر ابهامي وجود نداشت تا لازم باشد رفع ابهام شود. اين فرم حاوي مطالب خلاف ديگري نيز مي‌باشد و اطلاعات موجود در آن حكايت از وجود جرياني دارد كه اميدواريم با همين هشدار، به فعاليت خود خاتمه دهد. 

افزودن نظر جدید