حاشیه‌های سخنرانی احمدی نژاد در بابل

سفر محمود احمدی نژاد به بابل با حاشیه های همراه بود.

به گزارش امید به نقل از سایت محلی  مازندنومه،بنرهای تبلیغاتی سخنرانی احمدی نژاد از چند روز قبل فضای شهر بابل و اطراف را پرکرده بود. در حالی که چهره های همسو با دولت حتی در مناسبت های خاص نمی توانند سخنرانی و برنامه داشته باشند.

در این مراسم فرماندار بابل، نیاز آذری نماینده بابل، هاشمی معاون عمرانی سابق دولت احمدی نژاد و جمع دیگری از مسئولان دولت قبل در مازندران حضور داشتند.

شنید شده است هرچند دعوت کننده های مراسم به ظاهر هیئت های مذهبی بودند، ولی صحنه گردان اصلی مانور تبلیغاتی احمدی نژاد در بابل، برخی مدیران دولت سابق و تعدادی از مدیران برجای مانده دولت قبل که در دولت کنونی هم چنان برسرکارند، بوده اند!

در پایان این مراسم نیز احمدی نژاد با دیدن نامه ها در دست مردم گفت: «نامه ها رو بیارید بدید به من، اگر از دستم کاری بر بیاید انجام می دهم.»

مانور تبلیغاتی محمود احمدی نژاد در حالی در کمال آرامش برگزار شد که امکان برگزاری جلسات مشابه برای اصلاح طلب ها و نیروهای نزدیک به دولت به ندرت وجود دارد و سال گذشته حتی سخنرانی استاندار مازندران در آمل از سوی گروه فشار متوقف شد.

جدا از این مسئله، حضور فرماندار بابل و نماینده عالی دولت تدبیر و امید در این شهرستان در مجلس سخنرانی رییس جمهوری سابق و شنیدن شعارهای ضد دولت و تکه پرانی های احمدی نژاد خطاب به دولت یازدهم، تعجب برانگیز بود.

 با رجب ملایی رییسی -فرماندار بابل- ارتباط تلفنی برقرار کردیم تا دو پرسش از او داشته باشیم؛ نخست این که در مجلس وعظ احمدی نژاد چه می کرد و دوم این که آیا میتینگ رییس جمهوری سابق مجوز داشت یا نه؟

  چند بار زنگ زدم و فرماندار پاسخ نداد، ناگزیر پیامک فرستادم و خودم را معرفی کردم.

  پس از 7 تماس ناموفق ملایی به تلفنش پاسخ داد و گفت: «من تلفنی جواب نمی دهم.»

آقای فرماندار انگار می خواست درباره مذاکرات فوق سری هسته ای یا مسایل امنیتی مهم صحبت کند  که می گفت تلفنی پاسخ نمی دهم! دوباره سئوال هایم را مطرح کردم که فرماندار دولت تدبیر و امید همان جمله را تکرار کرد: «تلفنی جواب نمی دهم، حضوری تشریف بیاورید در خدمت شما هستم.»

دیدگاه‌ها

انشاء اله که فرماندار دولت تدبیر و امید نباشه

افزودن نظر جدید