خاطره هاشمی از همسر امام(ره)، تأیید شد

جانشین مرحوم آیت‌الله توسلی در دفتر امام(ره)، درباره انتقادها از سخنان آیت‌الله هاشمی در همایش «بانوی انقلاب»، گفت: « ارزشی ها، ارزش انقلاب را می دانند و نمی‌توانند خشک مقدس باشند».

به گزارش امید به نقل از آنا،آیت‌الله محمدرضا رحمت همچنین درباره خاطره آیت الله هاشمی از همسر امام خمینی‌(ره) مبنی بر اینکه خانم ثقفی ایشان را به نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 84 تشویق کرده‌اند، تأکید کرد: «همین نقل‌قولی که آقای هاشمی می‌گوید درست است. ولی باید دقت شود که نه آقای هاشمی و نه خانم ثقفی در این موضوع نام کسی را بیان نکردند، حال چرا یک عده این را به خود نسبت می‌دهند».

وی که از شاگردان امام خمینی(ره) است، درباره اظهارنظر برخی افراد مبنی بر اینکه سخنان هاشمی درباره برخوردهای قهری با فعالان سیاسی به خاطر محاکمه فرزندش در دستگاه قضاست، گفت: «برای افرادی مانند آیت‌الله هاشمی که روزهای سخت بسیاری را دیده است، این‌گونه مسائل که امروز برای فرزندشان مطرح است، باعث نمی‌شود که مسائل شخصی و خانوادگی را در مسائل کلان مملکتی دخالت دهند. آقای هاشمی از حرف مردم سخن گفته است؛ چراکه گزارش‌های زیادی به وی می‌رسد. آقای هاشمی مسائل را می‌بیند و می‌فهمد».
 

افزودن نظر جدید