دلنوشته محمدرضا عارف برای «علی لندی»

در پی درگذشت علی لدنی، نوجوان فداکار ایذه ای، دکتر محمدرضا عارف با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از این قهرمان ملی تجلیل کرد و یاد و خاطره او را گرامی داشت.

به گزارش امیدنامه ،متن دلنوشته رئیس بنیاد امید ایرانیان به شرح زیر است:

خبر آسمانی شدن نوجوان ایثارگرِ بختیاری ، به میزانی که دل هر انسانی را به درد می آورد، احساسی عمیق از شکوفایی انسانیت، اخلاق، جوانمردی و فداکاری را در ذهن و ضمیر عمومی جامعه ی ایرانی شعله ور کرده است. علی لندی بختیاری با فدا کردن جان خود، علاوه‌ بر آنکه جان دو انسان را نجات داد، حسی از همبستگی و غرور ملی را در آسمان وطن سایه افکن نمود، به گونه ای که لقب پر مسمای «قهرمان ملی» را به شایستگی از سوی ملت دریافت نمود.

این نوجوان اهل ایذه امروز در تراز ایثارگران بزرگ تاریخ، بر تارک آسمان انسانیت می درخشد ، تا درس آموز فرزندان این مرز و بوم باشد.

علی لندی بختیاری، در دوران عسرت اخلاق، در دوران تسلط ناامیدی، در دوره ی غلبه ی یاس و بدبینی به آینده، خود را به آتش زد تا فضای غبار آلود وطن را از  بوی خوش ایثارگری، عطر آگین کند.

علی امروز نماینده ی وجوه مثبت و انسان دوستانه ی سنن ایرانی_اسلامی ما و نماد وحدت ملی ایرانیان بر اساس آموزه های هویت ساز ایران اسلامی است.

اینجانب در مقابل این ایثار بزرگ به احترام ایستاده و به روح بلند قهرمان ملی مان، درود می فرستم. خود را در این مصیبت با والدین محترم علی لندی عزیز، ایل جلیل بختیاری و همه ی ایرانیان، بالاخص جوانان وطن، شریک می دانم.

امیدوارم که فداکاری پاکبازانه ی ایشان ، تلنگری به اهل تصمیم و تدبیر باشد تا با اولویت قرار دادن جان، مال و حیثیت دیگران، نوید بخش ایرانی آباد، آزاد، امن و آرام برای تمام ایرانیان باشد.

روحش شاد و یاد و خاطره اش گرامی باد

افزودن نظر جدید