دکتر عارف: مخاطبان توصیه رهبری به بیانات ایشان توجه کنند

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبری و توصیه های ایشان درباره انتخابات گفت: دوستانی که مخاطب این بیانات هستند حتما به توصیه‌های ایشان توجه کنند.

به گزارش امیدنامه ،محمدرضا عارف در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:  ما دنبال یک انتخابات با حضور حداکثری مردم و مشارکت جدی و  رقابتی هستیم که این هم راهبرد نظام و هم راهبرد جریان اصلاحات در همه‌ی انتخابات‌ بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد:‌ طبیعتا وقتی مردم حضور داشته باشند حرف آخر را می‌زنند. گروههای مختلف هم می‌توانند کاندیداهای خود را مطرح کنند و شایسته‌ترین آنها برای انتخابات توسط مردم انتخاب می‌شود و رای می‌آورد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: فکر می‌کنم هر کسی حق دارد نظر خود را بدهد و نظرش محترم است اما مقام معظم رهبری وقتی در این مسائل حرف می‌زنند همه جریانات سیاسی درون نظام باید اطاعت و عمل کنند.

عارف  در ادامه با تاکید بر این که اصلاحات سعی کرده فضای انتخابات را در دهه‌ی 90 مدیریت کند و به سمت تندروی نرود گفت: تلاش کرده‌ایم که به سمت عقلانیت برویم و خوشبختانه موفق شده‌ایم؛ ان‌شاء الله که همه جریانات این مسیر را ادامه دهند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید