رادان: شاکیان مداح معروف اراذل و اوباش نبودند

جانشین فرمانده ناجا در مورد تیراندازی یکی از مداحان معروف در اتوبان بابایی، گفت: این فرد مجوز حمل سلاح داشته است و سلاح وی قانونی بوده است، فرد بنا به تشخیص خود از وسیله‌اش استفاده می‌کند و باید جوابگوی تشخیص‌اش نیز باشد.

به گزارش  امید به نقل از ایسنا؛ سردار احمدرضا رادان روز یکشنبه در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی (197) در مورد تیراندازی یکی از مداحان معروف در اتوبان بابایی، گفت: این فرد مجوز حمل سلاح داشته است و سلاح وی قانونی بوده است.

رادان با بیان اینکه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است، گفت: به نظر می‌رسد امروز، روز رسیدگی به این پرونده بوده است.

شاکیان مداح معروف در تعاریف هفتگانه اراذل و اوباش نمی‌گنجند
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به بزرگنمایی این خبر در رسانه‌ها، در پاسخ به این سئوال که آیا اراذل و اوباش به این فرد حمله کرده‌اند، گفت: در خبرها آمده است که اراذل و اوباش به او حمله کرده‌اند، اما حرف من این است که این افراد (حمله‌کنندگان) از آن اراذلی نبوده‌اند که در تعریف هفت گانه پلیس گنجانده شود و گاهی یک حرکت در منظر مردم، حرکت اراذل و اوباش‌گونه جلوه می‌کند. اما این افراد در تعاریف و شاخص‌های ما نمی‌گنجد.

وی افزود: ما حتی به ماموران خود نیز توصیه می‌کنیم که وسیله دفاعی به عنوان آخرین حرکت به کار گرفته شود، اما این یک اصل است و فرد بنا به تشخیص خود از وسیله‌اش استفاده می‌کند و باید جوابگوی تشخیص‌اش نیز باشد.

افزودن نظر جدید