سید احمد هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری امید:

زمان بیهوده برای معرفی کاندیداهای اصلاح طلب از دست می‌رود

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه فرصت کمی برای معرفی کاندیدای اصلاح طلبان باقی است تاکید کرد:زمان بیهوده برای معرفی کاندیداهای اصلاح‌طلب دست می‌رود.

حجت الاسلام سید احمد هاشمی نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری-تحلیلی امید با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب گفت: رهبر انقلاب در ایام عید رسما از همه گروه‌ها دعوت کردند که در انتخابات شرکت کنند و اصلاح طلبان نیز قطعا  این مساله را در معرفی کاندیدایشان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری مد نظر خواهند داشت.

وی افزود:اصل اصلاحات را نمی توان انکار کرد چراکه در بیانات امام حسین (ع) آمده است که من برای اصلاح امت جدم آمده‌ام . پس اصل اصلاحات نیز مورد توجه دین است.

برادر شهید هاشمی‌نژاد با بیان اینکه اصلاح طلبان اصرار دارند مانند خرداد 76 اصلاح طلبان با یک کاندیدای قوی به عرصه بیایند و فردی را معرفی کنند که بتوانند رای بالایی داشته باشد.یادآور شد: اصلاح طلبان ساکت ننشسته اند و جلسات و نشست های متعددی برگزار می کنند اما به برخی دلایل نتیجه آن را نمی‌توان اعلام عمومی کرد.اینکه ما ساکت هستیم به معنای بی‌توجهی و یا بیکار بودن برای انتخابات نیست.

هاشمی‌نژاد درباره از دست رفتن زمان برای معرفی کاندیدای اصلاح طلب تاکید کرد: موضوع اصلی این است که این جلسات و این هم اندیشی‌ها باید هر چه زودتر به نتیجه برسد  تا زمان برای کاندیداها بیهوده نگذرد و مردم هم در جریان قرار گیرند.

وی ادامه داد: از دست رفتن زمان برای سایر کاندیداهای اصلاح طلبان در صورتی که آقای خاتمی نیاید، مطلوب نیست. بنابراین هر اقدامی هم می شود اعم از رایزنی و یا برگزاری نشست و جلسه  باید در نهایت منتج به نتیجه شود.

هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: آقای خاتمی هنوز تصمیم قطعی و جدی برای حضورشان نگرفته‌اند و این مساله موجب شده است که برخی فکر کنند اصلاح طلبان به اجماع نرسیده‌اند و یا نمی توانند به اجماع برسند که صحیح نیست. 

این فعال اصلاح طلب تاکید کرد: از دست رفتن زمان برای آقای خاتمی اهمیتی ندارد اما برای سایر کاندیداهای اصلاح طلب مهم است. البته کاندیداهای اصلاح طلب نیز اعلام کرده اند، در صورتی که خاتمی کاندیدا شود به نفع وی کنار می‌روند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: در صورتی که آقای خاتمی کاندید نشود قطعا مشکلی برای خودش پیش نخواهد آمد اما دیگر کاندیداهای اصلاح طلب فرصتی برای تبلیغات ندارند و این مساله به ضرر کاندیداهای اصلاح طلب خواهد بود.

افزودن نظر جدید