سخنان هیجان‌زده شهاب حسینی برای اکران ویژه نابینایان در سینما

شهاب حسینی از اکران فیلم‌های روز سینمای ایران برای نابینایان ابراز خشنودی و خرسندی کرد و آرزو کرد تا فیلم‌هایی در شان این قشر از جامعه در سالن‌ها به نمایش دربیاید تا بتواند اوقات خوشی را برایشان رقم بزند.

به گزارش اميدنامه به نقل از ايلنا، شهاب حسینی همزمان با سومین گردهمایی و آغاز به کار سایت سوینا (سینما ویژه نابینایان) پیام تصویری را برای این امر ارسال کرد.

سخنان حسینی به این شرح است: «به هموطنان عزیزم سلام، ارادتمند شما شهاب حسینی هستم، اینقدر از شنیدن این خبر خوشحال شدم که دلم طاقت نیاورد. می‌خواستم حتی با گرفتن یک سلفی از خودم هم که شده به سهم خودم خوشامدگوی حضور جامعه محترم نابینایان کشورمان در سالن‌های سینما برای نمایش فیلم باشم. این خیلی خبر خوبی است، امیدوارم فیلم‌هایی که در سالن‌ها به شما ارائه می‌شود در شان حضور گل شما باشد و بتواند اوقات خیلی خوبی را برایتان رقم بزند و در زندگی‌تان موثر واقع شود.»

از ماه گذشته اکران‌های ویژه نابینایان با راه‌اندازی گروه «سوینا» به مدیریت گلاره عباسی و با اکران فیلم «سرخپوست» در سینما چارسو اتفاق افتاد. این فیلم را حبیب رضایی برای نابینایان حاضر در سالن توضیح‌گویی و صوتی کرد. در روزهای گذشته هم اکران «آشغال‌های دوست‌داشتنی» با صدای نیما رئیسی توضیح‌گویی شد و در ماههای آینده هم این اکران‌ها با فیلم‌های اکران روز سینماهای ایران ادامه خواهد یافت. 

 

افزودن نظر جدید