سوءاستفاده برخی نمایندگان از ابزارهای قانونی‌ نمایندگی

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نمایندگان مجلس از ابزارهای قانونی خود استفاده سیاسی می کنند.

به گزارش امید به نقل از ایسنا، رمضانعلی سبحانی فر منطقه خراسان با بیان اینکه استیضاح و سوال از ابزارهای قانونی یک نماینده مجلس است، اظهار کرد: متاسفانه در مدت اخیر شاهد هستیم که این ابزارهای قانونی در راستای منافع برخی گروه‌ها و طیف‌های خاصی از نمایندگان در مجلس مورد استفاه قرار می‌گیرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله استیضاح وزرا دارای جنبه‌های عقلی و علمی نیست، تصریح کرد: آنچه که در جلسه استیضاح وزیر علوم بیش از هر چیزی احساس شد، سیاسی بودن طرح استیضاح ایشان بود و این مسئله هم دور از انتظار نیست که این گروه و اقلیت حاضر در مجلس با فضا سازی، طرح استیضاح وزراء دیگری را نیز مطرح کنند.

وی با بیان اینکه استیضاح و سوال از حقوق نمایندگان مجلس است، اضافه کرد: متاسفانه امروز این طیف در مجلس بحث‌هایی را در ارتباط با برخی وزراء مطرح می کنند که ناشی از همان رویکرد سیاسی است، این افراد به دنبال این هستند تا از ابزار‌های قانونی که در اختیارشان هست به نفع طیف و گروه خود بهره برداری کنند.

این عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: به نظر من باید منافع کشور و مردم مورد توجه یک نماینده باشد و دولت نیز در همین راستا حرکت کند.

افزودن نظر جدید