طلاق «میشل» از «باراک اوباما»؛ شایعه یا واقعیت؟

خبرگزاری فارس نوشت:یک منبع نزدیک به خانواده رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که «باراک اوباما» و «میشل» در حال آماده شدن برای طلاق از یکدیگرند.

به گزارش روسیا الیوم، پایگاه اطلاع رسانی "National Enquirer" با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا و همسرش هر کدام در یک اتاق جداگانه در کاخ سفید به خواب می‌روند؛ تأکید کرد که «میشل اوباما» همسر رئیس جمهور آمریکا، دیگر اجازه نمی‌دهد شوهرش در خانه‌شان در «شیکاگو» زندگی کند. میشل این تصمیم را بعد از گذشت 21 سال از زندگی مشترکش با «باراک» اتخاذ کرد.

یک منبع نزدیک به خانواده باراک اوباما که نخواست نامش فاش شود؛ رابطه بین اوباما و همسرش از چند سال گذشته به تیرگی گرائیده است و این دو تصمیم گرفتند به خاطر فرزندانشان و به منظور جلوگیری از متأثر شدن فعالیت‌های سیاسی اوباما، به زندگی مشترک خود ادامه دهند.

این منبع آگاه با بیان اینکه «میشل» با تیمی از وکلای مدافع دیدار کرده و شوهرش را از تمایلش به زندگی جداگانه آگاه کرده است؛ درباره علت این تصمیم میشل اوباما گفت: همسر رئیس جمهور آمریکا احساس می‌کند که در برابر دیدگان همه جهان به او توهین شده است.

به گفته این منبع آگاه، میشل اوباما تا قبل از اتمام دومین دوره ریاست جمهوری اوباما، کاخ سفید را ترک نخواهد کرد ولی بعد از ریاست جمهوری اوباما، از هم جدا خواهند شد.

این گزارش حاکی است که میشل اوباما پیام‌های گوناگونی از سوی بانوان آمریکایی دریافت کرده که با وی اعلام همبستگی کرده و خشم خود را از رفتار اوباما در مراسم بزرگداشت نلسون ماندلا اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، در حاشیه برگزاری مراسم یادبود «نلسون ماندلا» رهبر فقید آفریقای جنوبی در ورزشگاه فوتبال «ژوهانسبورگ»، قرار گرفتن صندلی‌های رئیس‌جمهوری آمریکا در کنار «هله تورنینگ اشمیت» نخست وزیر دانمارک و خوش و بش و انداختن عکس یادگاری این دو نفر، سوژه رسانه های خبری و شبکه های اجتماعی شده است.

این موضوع در حالی مورد توجه قرار گرفته است، که نه تنها «میشل اوباما» همسر رئیس جمهوری آمریکا در هیچ کدام از صحنه های خوش و بش دو نفر اوباما و اشمیت مشارکت ندارد بلکه با چهره‌ای عبوس و با نگاهی غضب‌آلود به آن دو خیره شده بود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید