فیروزآبادی: مذاکره کنندگان هسته ای پیشگامان صلحند

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: مذاکره کنندگان هسته ای ایران سربازان دیپلماسی کشور و پیشگامان صلح بوده و با نیروهای مسلح یک دل و همزبانند و مسلما اگر دیپلماسی با شکست روبرو و جنگ محقق شود، آن زمان نیروهای مسلح به میدان نبرد آمده و دشمن را با اقتدار متوقف می کنند.
به گزارش امید به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی، این مطلب را سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی روز شنبه و در حاشیه برگزاری مراسم روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی قهرمان در جمع خبرنگاران عنوان کرد. 
 
سرلشکر فیروزآبادی در مورد واگذاری سامانه «اس 300» از سوی روسیه به ایران نیز تصریح کرد: در این رابطه با روسیه قرارداد رسمی به امضا رساندیم و تاکنون بخشی از پول آن را پرداخت کرده و مطمئن هستیم که رییس جمهوری روسیه که فردی منطقی و دنیا دیده است، طبق معاهده امضا شده با ایران رفتار می کند. 
 
وی در باره تحولات یمن با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران مدافع یمن مستقل و مردم سالار است، افزود: امروز بحث حوثی ها و غیرحوثی ها مطرح نیست، بلکه امروز ملت یمن بصورت یکپارچه در برابر دشمنان می جنگند. 
 
رییس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران مدافع مردم مستقل و حکومت مردم سالار یمن است، بنابراین اگر آمریکا و عربستان نسبتی به ایران می دهند، این فرافکنی است. 
 
** ادعای عربستان درمورد کمک تسلیحاتی ایران به یمن خنده دار است 
 
سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به سووالی مبنی بر ادعای عربستان در زمینه کمک تسلیحاتی ایران به یمن نیز گفت: این ادعا خنده دار است زیرا همه می دانند این عربستان است که از طریق آمریکا تسلیحات مختلف را تهیه کرده و امروز علیه ملت مظلوم یمن به کار می برد. 
 
وی افزود: جمهوری اسلامی فقط مدافع منطق و نهضت ملت ها است و از آنجا که مردم یمن قیام کردند تا به حقوق شهروندی و حاکمیت ملی و استقلال دست یابند، از آنان حمایت می کنیم.

افزودن نظر جدید