ماجرای چک‌های رحیمی به نمایندگان اصولگرا

نماینده سابق مجالس هفتم و هشتم مجلس٬ ماجرای «چک» محمدرضا رحیمی رئیس وقت دیوان محاسبات کشور به ۱۵۰ نماینده اصولگرای مجلس هفتم را تشریح کرد و گفت: رحیمی٬ گزینه باهنر و تشکیلات باهنر بود.

به گزارش امید به نقل از ایلنا ،ستار هدایتخواه در توضیح چک‌های محمدرضا رحیمی رئیس وقت دیوان محاسبات کشور به نمایندگان اصولگرای مجلس هفتم گفت: در ایام انتخابات ۸۶ وقتی که فعالیت‌های انتخاباتی مجلس هشتم شورای اسلامی شروع شد٬ مسوول دفتر آقای رحیمی٬ رئیس وقت دیوان محاسبات در تماسی به من گفت اگر تهران هستید به دیوان بیایید٬ چون آن زمان در حوزه انتخابیه بودم٬ مسئول دفترم به دیوان رفت.

وی در ادامه گفت: بعد از مدتی مسئول دفتر بنده گفت؛ دفتر آقای رحیمی چکی به مبلغ سه میلیون تومان به من داده و گفتند که صرف هزینه‌های تبلیغاتی شود. مشکوک شدم و به مسوول دفتر گفتم آن را نگه دارد تا خودم برگردم و بعد که برگشتم به تعدادی از دوستان موضوع را گفتم و بررسی کردیم که آقای رحیمی چک‌هایی به مبلغ سه تا پنج میلیون تومان به ۱۵۰ نماینده مجلس که آقای رحیمی فکر می‌کرد دوباره نماینده مجلس می‌شوند داده است. بعد‌ها مشخص شد آقای رحیمی سوء استفاده‌هایی در این زمینه کرده است. سال 90 هم تعدادی چک به نمایندگان داده شده بود که رحیمی می‌خواست با آن چک‌ها٬ تعداد زیادی از نمایندگان را مطیع خود سازد.

هدایتخواه افزود: رحیمی٬ گزینه باهنر و تشکیلات باهنر بود. البته بر سر موضوع انتخابات آقای رحیمی با آقای باهنر و نزدیکان باهنر در مجلس بحث داشتیم اما با انتخاب وی برای رئیس دیوان محاسبات از سوی مجلس موافقت شد.

افزودن نظر جدید