محبیان: حداد میخواهد رئیس مجلس شود اما چرخ بازیگر، بازیچه ها دارد

امیر محبیان، با اشاره به فهرست منتشر شده از اصولگرایان برای شهر تهران و انتقادات وارد شده به آن، گفت: فهرست فعلی مطرح شده توسط ائتلاف اصولگرایان فعلا تنها فهرست است و در میان اصولگرایان هیچ کس ولو آنکه انتقادات جدی به فهرست کنونی داشته باشد، مایل نیست نقش وحدت‌شکن داشته باشد.

به گزارش امیدنامه ،وي در گفت‌وگویی در مورد احتمال ارايه فهرست‌هاي ديگر از سوي اصولگرايان ميانه‌رو در مقابل فهرست انتخاباتي شوراي ائتلاف اصولگرايان، اظهار كرد: به گمانم در حال حاضر بسياري از اصولگرايان معتقدند كه انتقادات زيادي به ويژه به فهرست تهران وجود دارد ولي بهتر است منتظر نتيجه نهايي باشيم

.اين تحليلگر مسائل سياسي در مورد تركيب فهرست انتخاباتي ائتلاف اصولگرايان و جاي خالي برخي چهره‌هاي موثر اين جريان، خاطرنشان كرد: به صورت روشن، علي لاريجاني در فهرست تهران ناديده گرفته شده است؛ اما به نظر من لاريجاني قصد درگيري با شوراي ائتلاف را ندارد.

محبيان در مورد ميزان اقبال اصولگرايان به فهرست شوراي ائتلاف، يادآور شد: منتقدان فهرست تهران بر اين باورند كه ظرفيت راي‌آوري اين فهرست بيش از ٢٠درصد نيست .

با اين حال، اين فعال سياسي اصولگرا در مورد برخي تحليل‌ها نسبت به حداد عادل و وضعيت او در ائتلاف اصولگرايي كه بيشتر حاميان و نزديكان او در فهرست انتخاباتي‌شان جاي گرفته است، اظهار كرد: به گمانم آشكار يا پنهان فهرست تهران پيامي منفي براي رياست لاريجاني در مجلس آتي دارد.

محبيان با اشاره به فعاليت‌هاي انتخاباتي حداد عادل در اردوگاه اصولگرايي گفت: طبعا حداد عادل وضعيت خود را در مجلس آينده خوب مي‌بيند و خود را براي رياست مجلس دهم آماده مي‌كند زيرا به نظر مي‌رسد توانسته تاييد موتلفه و بعضي گروه‌هاي سنتي را هم داشته باشد؛ اما چرخ گردونه سياست‌، بازي‌هاي بسيار دارد.

افزودن نظر جدید