محمدرضا عارف: جریان اصلاحات چاره ای جزء پیروزی در انتخابات مجلس ندارد/در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 به دنبال تغییر بودیم/ مدافع عملکرد دولت دکتر روحانی هستم

رئیس بنیاد امید ایرانیان می گوید راهبرد اصلی اصلاح طلبان در انتخابات 92 تغییر بود، و سایر اهداف و نیز انتخاب شخص و فرد خاص ، هدف ثانویه جریان اصلاحات بود که به این هدف هم دست پیدا کردیم.

به گزارش امید،کتر محمد رضا عارف در ایام مصادف با سالروز انتخابات ریاست جمهوری 1392،  در دیدار جمعی از نخبگان و فارغ التحصیلان علوم سیاسی دانشگاه های مختلف کشور با  تقدیر از نگاه تشکیلاتی   و قانون محور شرکت کنندگان در جلسه و با آرزوی موفقیت برای آنها و تمام جوانان ایران اسلامی، به تلاش جریان اصلاحات برای کمک به موفقیت هرچه بیشتر نظام در چارچوب اصول و ارزش هایی که انقلاب برای آنها هزینه داده است،گفت: جریان اصلاحات مدیون انقلاب، امام و راه امام است، هر چند جریان رقیب برای  برچسب زدن به جریان اصلاحات تلاش زیادی می کند.  اصلاح طلبان برای رسیدن به قدرت در سازوکارهای قانونی موجود عمل می کنند چرا که اصلاحات را عمل به قانون و انجام تکلیف در چارچوب قانون می دانیم .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نتیجه  آن انتخابات  را حاصل عقل گرایی و ریسک پذیری به موقع جوانان دانست و تاکید کرد: راهبرد اصلی اصلاح طلبان در انتخابات 92 تغییر بود، و سایر اهداف و نیز انتخاب شخص و فرد خاص ، هدف ثانویه جریان اصلاحات بود که به این هدف هم دست پیدا کردیم.
وی با اشاره به انتخابات مجلس ،خاطرنشان کرد:مشارکت حداکثری ضامن پیشرفت و توسعه کشور و حل مشکلات و پیروزی اصلاحات خواهد بود و جریان اصلاحات چاره ای جزء پیروزی در انتخابات مجلس ندارد و باید به دنبال عبور از موانع باشیم و با احترام کامل به قانون، در پی رفع مشکلات  و معضلات خواهیم بود .
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن بیان جایگاه رفیع جنبش دانشجویی ،گفت: اعتقاد ما بر این است که در دوران فعلی کارآیی تشکل های غیر سیاسی و NGO هابیشتر از تشکل های سیاسی است و به شخصه معتقد به این هستم  که شأن جنبش دانشجویی فراتر از حمایت از احزاب است. تشکل های دانشجویی باید برای مشارکت هر چه بیشتر مردم و بخصوص جوانان در انتخابات و بیان جایگاه مجلس شورای اسلامی ویژگی های یک نماینده ارزشمند تلاش کنند.
عارف با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید،خاطرنشان کرد: برای ارزیابی کارنامه دولت باید دید دولت تدبیر و امید  در چه شرایطی و با چه مشکلاتی مدیریت کشور را در دست گرفته است  به همین دلیل با توجه به دانسته های ما از شرایط سخت دولت، همواره همراه دولت بوده ایم و به شخصه در هر جایی مدافع عملکرد دولت دکتر روحانی هستم گرچه ضعف ها و کاستی های را می دانیم و برای رفع آنها به دولت از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد .
 

افزودن نظر جدید