مشایی دچار عارضه قلبی شد!

یک سایت خبری نزدیک به دولت روحانی از سکته قلبی اسفندیار رحیم مشایی خبر داد.

به گزارش امید،سایت خرداد نوشت:

نزدیک به سه هفته پیش، مشایی دچار عارضه قلبی و سکته می شود و به عمل باز قلب دست می زند.نکته جالب آنکه این خبر در هیچ رسانه ای بازتاب نیافته و بطور کامل مخفی می ماند اما داستان چه بوده است؟

پس  از سکته قلبی مشایی، او به سراغ  دوست نزدیک و سفیر سابق ایران در شیلی کامبیز جلالی و همسر وی رفته و از آنان برای انجام عمل به شکل محرمانه کمک می خواهد.

جالب است بدانید که همسر آقای جلالی خواهر زاده آقای مشایی خانم دکتر " طاهره محمد صالحی" است. متخصص کودکان و رئیس پیشین بیمارستان "شهید فهمیده"، که مدت خدمت وی نیز تا 10 آذر 92 ادامه داشت و با آمدن دولت جدید وی از ریاست بیمارستان کنار گذاشته می شود.

مشایی با کمک و همراهی این دو وسایل و تدارک برای عمل جراحی باز قلب در نهایت اختفا را فراهم می کند و اینگونه می شود که این فعل و انفعال مخفی می ماند.

البته علت مخفی کاری هم شاید به این جمله مشایی باز گردد که در اردبیهشت سال 90 رسانه ای شد. او در مراسمی در جمع نزدیکان و دوستانش خطاب به منتقدان و اصولگرایان گفته بود: «بنده الان می گویم، یک سربازم از رو هم نمی رم ، مگر از جسد من رد شوند، من سرباز نظامم، سرباز ولایتم کوتاه نمی آم،آدمی هم نیستم که اهل سکته، پکته باشم ، ولی به خاطره من بعضی ها سکته می کنند، بعدا می بینم!!»

البته این خط و نشان مشایی که به همراه احمدی نژاد تا انتهای آن پیشرفت و به ستاد انتخابات وزارت کشور هم رسید به جایی نیانجامید و بالاخره نه منتقدینش که خود وی دچار سکته شد!     

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید