ممنوعیت پخش تیزر یک فیلم به دلیل شیک بودن!

به گفته پخش‌کننده فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»؛ صداوسیما با این دلیل که این فیلم "سفید" است؛ از پخش تیزر امتناع کرد.
به گزارش امید به نقل از ایلنا، در آخرین هفته اردیبهشت ماه سینماهای کشور هشت فیلم «ایران‌برگر» ، «رخ دیوانه»، «استراحت مطلق»، «طعم شیرین خیال»، «من دیه‌گو مارادونا هستم»، «متل‌قو»،  «قصه‌ها» و «در دنیای تو ساعت چند است؟» را نمایش دادند. همچنین سه فیلم «نهنگ عنبرِ»  سامان مقدم پس از عبور از ممیزی‌ها فراوان و حذف چند سکانس ، «آتیش‌بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی و «اسب سفید پادشاه» ساخته محمدحسین لطیفی از 30 اردیبهشت به نمایش درآمدند.

گیشه این روزها فیلم‌های جنجالی را در خود جای داده که  مانع‌تراشی‌های  بی‌دلیل و سلیقه ای عده‌ای خاص نتوانست اثری در اکرانشان بگذارد از این رو می‌توان این روزها را در مقایسه با روزگار ی که چندان دور نیست برای سینما خوش‌یمن دانست.
 
نکته قابل توجه این است که این‌بار صحبت جدیدی از سوی ارگان صداوسیما به گوش می‌رسد. رسانه ملی که تنها محل پخش آگهی‌های تبلیغاتی است فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» را به اتهام سفید و شیک بودن از خود می‌راند و پخش تیزرهای این فیلم را ممنوع می‌کند. به راستی در این سینما چه رنگ فیلم‌هایی اجازه نفس کشیدن دارند؟ سیاه‌نماها ممنوع هستند. سفیدها هم ممنوع.

 

افزودن نظر جدید