نادیده‌گرفتن دستاورد ژنو و تلخ‌کردن کام شیرین مردم پذیرفته نیست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب، پیروزی ژنو را حاصل پشتوانه مردمی دولت، رفتار هوشمندانه در برابر غربی‌ها و اقدامات عاقلانه مذاکره‌کنندگان دانست و متذکر شد: هیچ‌کس نمی تواند دستاوردهای ژنو را به‌نام خود مصادره کند.

به گزارش امید به نقل از فارس شهاب‌الدین طباطبایی فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به دیدگاه‌های مختلف درباره توافق ایران با 1 + 5، گفت: اتفاقی که امروز صبح در ژنو افتاد، استمرار حرکتی است که از قبل از 24 خرداد آغاز شد و ادامه حماسه سیاسی است که رهبری در ابتدای سال گفتند.

وی افزود: حماسه سیاسی که در بیست و چهار خرداد ماه امسال با حضور گسترده مردم در انتخابات در عرصه داخلی محقق شد، امروز در سوم آذر در عرصه بین المللی آغاز شده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: حماسه سیاسی سوم آذر نیز همانند حماسه 24 خرداد پیروزی همه ملت ایران است و همانگونه که در این شرایط گروهی یا افرادی نمی توانند آن را به‌نام خود مصادره کنند، نادیده‌گرفتن دستاورد ژنو و تلخ‌کردن کام شیرین مردم نیز پذیرفته نیست.

طباطبایی تاکید کرد: این پیروزی حاصل پشتوانه مردمی دولت، حمایت مقتدرانه رهبری از مذاکره‌کنندگان، رفتار هوشمندانه مجموعه حاکمیت در مقابل غربی ها و رفتار عاقلانه و دیپلماتیک تیم مذاکره‌کننده بود.

وی در پایان با بیان اینکه نقد و بررسی این توافق با تخریب و اتهام زنی متفاوت است، گفت: امیدوارم اسرائیل و همکاران منطقه‌ای این رژیم، در پروژه ناکام‌کردن توافق ژنو تنها بمانند.

دیدگاه‌ها

سلام - هوالعالم -بارها و بارها در کلیه رسانه ها اعم از سایهای خبری - مصاحبات و مذاکرات دانشگاهی گفتم -اززمان رخداد تاریخی حماسه سیاسی به دست ملت شریف و عزتمند ایران - 2 گروه از این حماسه و به دولت رسیدن عقلای اعتدال گرا و مدبر - ناراحت و عصبانی هستند - گروه اول متاسفانه گروه های تندرو و راست افراطی داخلی و برخی بازماندگان دولت قبلی که از تحریمها سودهای چند ده میلیاردی کسب کرده بودند --- و گروه دوم صهیونیسم بین الملل - وهابیت کور و افراطیون امریکا و دشمنان بین المللی - از اقدامات دولت تدبیر و امید ناراحت و عصبانب هستند - و امروز هم پس ار این دستاورد و حماسه سیاسی برای ملت ایران با عنایت خداوند متعال توسط دولت خادم در راستای منویات و تاییدات مقام معظم رهبری - مدظله العالی - با زهم صهیونیسم جنایتکار - وهابیت و سلفیون کافر - و متاسفانه برخی افراطیون داخلی ناراحت هستند -- و پیام ملت ایران این است : اسرائیل و صهیونیسم و وابستگانش در سراسر دنیا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر !!!

افزودن نظر جدید