نارضایتی عارف از تبعیض رسانه‌ای علیه رئیس دولت اصلاحات

رییس بنیاد امید ایرانیان تصریح کرد: اصلاح‌طلبان با برگزاری جلسات متعدد٬ خود را برای حضور قدرتمند در انتخابات آماده می‌کنند.

به گزارش امید،دکترمحمدرضا عارف در گفت‌وگو با  ایلنا٬ با اشاره برگزاری جلسات متعدد اصلاح‌طلبان در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، گفت: اصلاح‌طلبان با برگزاری جلسات متعدد٬ خود را برای حضور قدرتمند در انتخابات آماده می‌کنند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان افزود: جلسات متعددی توسط احزاب، جبهه‌ها و شوراهای تشکیل‌شده٬ برای انتخابات برگزار می‌شود که نویدبخش روندی مثبت در راستای اقدامات انتخاباتی اصلاح‌طلبان است که امیدواریم جبهه اصلاحات با سازوکاری مشخص و اصولی٬ به اجماع نهایی برسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز نارضایتی از تبعیض رسانه‌ای علیه رهبر جریان اصلاحات، یادآور شد: به هرحال ما همواره به تعامل با نهادها دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی معتقدیم٬ و امیدواریم با این رایزنی‌ها و همکاری‌های مثبت، مشکلات و مسائل پیش روی جریان اصلاحات را مرتفع کنیم.

عارف در بخشی دیگر از این گفت‌وگو با انتقاد از برخی اظهارنظرها و اقدامات رسانه‌ای منفی٬ علیه تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای کشورمان، خاطرنشان کرد: البته اختلاف‌نظر در هر بحث و مذاکره سیاسی‌ طبیعی است و باید به تمام نظرها احترام بگذاریم و از انتقادها و اظهرنظرها استقبال کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن آرزوی موفقیت برای مذاکره‌کنندگان هسته‌ای، تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد٬ این است که دلواپسان و منتقدان مذاکرات٬ در نهایت به جمع‌بندی‌ها و تصمیماتی که در سطح ملی صورت می‌گیرد، احترام بگذارند و همراهی کنند.

عارف در پایان با اشاره به افزایش دید و بازدیدهای سیاسی در ایام ماه مبارک رمضان، اعلام کرد: خوشبختانه به برکت فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، جلسات و دید و بازدیدهای سیاسی بیشتری برگزار می‌شود و تقریباً هر روز گروهی از دوستان اصلاح‌طلب در گوشه‌ای به بحث در مورد رویدادها و مسائل سیاسی کشور می‌پردازند٬ که البته بحث انتخابات از اهم موضوعات است.

افزودن نظر جدید