نشست انتخاباتی رضایی،لاریجانی و قالیباف

محسن رضایی ضمن رد حضور خود در انتخابات مجلس از نشست انتخاباتی با لاریجانی و قالیباف خبر داد.

به گزارش امید،رضایی در بخشی از گفت وگوی تفصیلی خود با خبرگزاری فارس با بیان اینکه در انتخابات مجلس کاندیدا نخواهد شد ،گفت: بحث‌هایی بین بنده و آقای لاریجانی و آقای قالیباف بود که دیگر آن بحث‌ها را ادامه ندادیم و یکی دو جلسه نیز با هم داشتیم.

وی در پاسخ به  سوالی که این نشست ها برای انتخابات مجلس بوده است،گفت:بله برای همین انتخابات بود.این جلسات تا قبل از عید برگزار شد اما ادامه پیدا نکرد.

رضایی همچنین درخصوص مشکلات اصولگرایان نیز گفت: صول‌گرایان مشکلاتشان بیشتر تک‌روی است یعنی برخلاف اصلاح‌طلبان که کار جمعی‌شان بیشتر است، اصول‌گرایان تک روی‌های بسیاری دارند و باید این تک‌روی را کنار بگذارند با این تک‌روی به هیچ نتیجه‌ای نخواهند رسید. شاید یک مقدار احساس غرور به آنها دست داده و شاید احساس کرده‌اند یک پشتوانه‌ای از نظام دارند و خیالشان راحت شده، وحدت و کار جمعی را جدی نمی‌گیرند.

اصلاح‌طلبان باید از نظر محتوایی و دور شدن از شعارهای اولیه خود فکری بکنند و اصول‌گرایان باید از نظر تشکیلاتی در خود، بازسازی انجام دهند . هر دو جناح می توانند با اصلاح خود ظرفیت سیاسی برای تداوم مردم ‌سالاری دینی در کشور باشند.

افزودن نظر جدید