پيرموذن: برای توجیه کارهاي دولت نهم و دهم به انتقاد از عارف می‌پردازند

یک نماینده اصلاح طلب مجلس می گوید برای سرپوش گذاشتن به اختلاس های رحیمی به انتقاد از آقاي عارف مي پردازند.

به گزارش امید به نقل از آریا،کمال الدين پيرموذن،نماينده اصلاح طلب مجلس شوراي اسلامي ضمن انتقاد از واکنش نمايندگان به ديدار محمدرضا عارف با نايب‌رييس مجلس آلمان،گفت:بنده نهايت تشکر و امتنان از آقاي عارف عضو آزاد انديش مجمع تشخيص مصلحت نظام را دارم و معتقدم ازآنجايي که برخي مي خواهند سرپوشي بر اختلاس هاي آقاي رحيمي بگذارند و کارهاي دولت نهم و دهم را توجيه کنند بنابراين به انتقاد از آقاي عارف مي پردازند.
وي افزود:فرافکني ازسوي نمايندگان مجلس براي مردم قابل پذيرش نيست چراکه آقاي رحيمي از دوستان نمايندگان مجلس هشتم و معاون اول آقاي احمدي نژاد بوده است .
نماينده مردم اردبيل درباره انتقاد نمايندگان مجلس از قدم زني محمد جواد ظريف و جان کري وزير امورخارجه آمريکا و عدم واکنش اصولگرايان به قدم زني سعيد جليلي با نيکلاس برنزمعاون وزيرخارجه آمريکا در سال 2009ميلادي،گفت:ازآنجايي که مخالفان آقاي ظريف مي دانند آخرين روزهايي را مي گذرانند که در عرصه قدرت حضور دارند بنابراين به دنبال فريب افکارعمومي هستند.
وي افزود:آقايان بدانند که افکارعمومي اشتباه نمي کنند بنابراين چيزي عايد آنها نمي شود چراکه مردم برهمه چيز اشراف دارند.
پيرموذن تاکيد کرد:بايد از آقاي ظريف تقدير کرد که مقتدرانه با وزير امورخارجه کشوري قدم زد که سفيرش در گذشته به شاه ملعون وقت ملاقات نمي داد.
وي گفت:آقاي ظريف با اين کار خود به مردم اين پيام را داد که اميدشان به ياس تبديل نخواهد شد و تعامل و توافق حتمي است بنابراين قدم زني آقاي ظريف با جان کري نه تنها زياني نداشت بلکه محسنات فراواني داشت و ايران هم يک صدا پشت سر آقاي ظريف است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید