گاف "رجانیوز" درباره "لنگه کفش"

سایت "رجانیوز" نزدیک به جریان موسوم یه جبهه پایداری در مطلبی با عنوان"انتظار برای انتشار یک فیلم یا عکس از ادعای ساختگی پرتاب لنگه کفش" بر اساس اظهارات فرمانده نیروی انتظامی که گفته بود«اتفاق خاصی در مراسم استقبال روی نداده است» مدعی شد که اساسا در مراسم استقبال لنگه کفشی پرتاب نشده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی امید، سایت رجانیوز در بخشی از گزارش خود اینچنین نوشته است:«.... در شرایطی که انتظار می‌رفت رسانه‌های مدعی صحت این خبر(پرتاب کفش)، عکس یا فیلمی از لحظه پرتاب کفش به رئیس جمهور منعکس کنند، اما هرگز این اتفاق نیافتاد تا اذهان بیش از پیش به ساختگی بودن ادعای جریان رسانه‌ای داخلی و خارجی حامی دولت راستگویان مطمئن شود.»

ادعای ساختگی بودن پرتاب لنگه کفش در مراسم استقبال از رئیس جمهور در حالی از سوی رجانیوز مطرح می شود که "امین فرج‌اللهی" از دانشجویان مخالف روحانی که در مراسم استقبال حضور داشت صحت پرتاب لنگه کفش را تایید کرد.آنجا که در وبلاگش درخصوص حواشی مراسم استقبال نوشت:«...خلاصه با لطایف‌الحیلی که چندان هم لطیف نبود، نماز را به هم زدند و ماشین رئیس‌جمهور یک‌دفعه پرگاز رفت و چند متر جلوتر از جمعیت قرار گرفت. یک‌دفعه من دیدم تقریبا از ته جمعیت ما یک لنگه‌کفش پرتاب شد؛ لنگه‌کفشی که با ماشین رئیس‌جمهور هفت هشت متر فاصله داشت و در بین جمعیت خودمان به زمین افتاد و در آن جمعیت هم اصلا به چشم نیامد و من و یکی دو نفری که دیدیم با خودمان گفتیم اوه اوه! این دیگه کار کدام احمقی بود؟ خوب شد به کسی نخورد. آخر قضیه که آمدیم برویم دیدم یکی لنگه‌کفشی دستش بود و می‌گفت وسط جمعیت افتاده بوده....»

اظهارات این دانشجوی مخالف رئیس جمهور گاف رسانه نزدیک به جبهه پایداری را علنا نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها

این که دلیل نمیشه . سایت شما هم بدجوری گاف میده ها . اگه این حرف زده فرمانده ناجا هم حرف زده اگه این اقا تو اون جمع بوده مامورا هم بودن . اونوقت شما فقط حرف اینو قبول می کنین . دقیقا به این میگن بی بصیرتی

جناب با بصيرت، همه ي سايت ها و خبرگزاري ها اين مساله رو تاييد كردند. يكي دو تا نيوده كه بگيم اشتباه شده بوده. بعدش هم كسي مرض نداره بشينه داستان لنگه كفش اختراع كنه. همه مي دونن ابداع اين جور داستان ها براي جلب توجه از چه گروه هايي انتظار مي ره. لنگه كفش يا غير لنگه كفش، رئيس جمهور منتخب با دست پر و سربلند به كشور برگشت و لياقت اش فقط گل بود

افزودن نظر جدید